« ANASAYFA   |   DUYURULAR   İLETİŞİM   ENGLISH   

Sıkça Sorulanlar

Genel

1. Deniz Taksi kaç kişiliktir?

Deniz Taksiler 10 yolcu kapasitelidir. Daha özel ve konforlu bir yolculuk için yolcu salonu kaptan köşkünden bağımsızdır.

2. Deniz Taksi hangi saatler arasında hizmet vermektedir?

Deniz Taksi 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

İskeleler ve Hizmet Noktaları

3. Deniz Taksi hizmetini hangi iskelelerden alabilirim?

Deniz Taksi, 27 adet Şehir Hattı İskelesi'nin yanısıra İstanbul Boğazı ve Adalar'daki bütün iskelelere, iskelesi olan otel, restaurant, eğlence mekanlarına ve izne tabi olmak üzere özel mülklere hizmet vermektedir. Başlıca iskele ve hizmet noktaları hakkında daha fazla bilgi için "İskeleler" sayfasını inceleyiniz.

4. Deniz Taksi ile otel, restaurant veya eğlence mekanlarına gidebilir, geri dönebilir miyim?

Deniz Taksi ile, 7/24 istediğiniz iskeleden, iskelesi olan bütün otel, restaurant ve eğlence mekanlarına trafiğe takılmadan deniz yolu ile gidebilir, istediğiniz saatte geri dönebilirsiniz.

5. Deniz Taksi ile şehir dışına hizmet alabilir miyim?

Deniz Taksi sadece İstanbul Boğazı ve Adalar kapsamındaki iskelelere hizmet vermektedir.

Deniz Taksi Çağırma ve Rezervasyon

6. Deniz Taksi'yi nasıl çağırırım?

444 44 498 numaralı 7/24 Deniz Taksi Rezervasyon ve Çağrı Hattı'nı arayarak Deniz Taksi çağırabilirsiniz. Rezervasyon alımı sırasında hizmet alınmak istenen kalkış ve varış iskeleleri, tarih, saat ve iletişim bilgilerini belirterek anlık veya ileri tarihli rezervasyon alabilirsiniz.

7. İleri bir tarih ve saat için rezervasyon yaptırabilir miyim?

Anlık Deniz Taksi çağırabileceğiniz gibi istediğiniz ileri bir tarih ve saat için de Deniz Taksi rezervasyonu yaptırabilirsiniz.

8. Durakta boş Deniz Taksi gördüm; binebilir miyim?

444 44 498 numaralı 7/24 Deniz Taksi Rezervasyon ve Çağrı Hattı arayarak Deniz Taksi çağırabilirsiniz. Deniz Taksiler'in coğrafi konumları ve durumları çağrı merkezimiz tarafından anlık olarak izlenmektedir. Çağrı merkezimizi aradığınızda binmek istediğiniz iskeleye en yakın olan boş Deniz Taksi belirlenerek sizin için görevlendirilmektedir.

9. Deniz Taksi rezervasyonumun onay mesajını alabilir miyim?

Rezervasyon talebiniz sırasında e-posta adresinizi belirterek, Deniz Taksi rezervasyonunuzun ayrıntılarını ve pratik bilgileri içeren rezervasyon onayını e-posta olarak alabilirsiniz.

Ücretler ve Ödeme

10. Deniz Taksi hizmet ücreti nasıl hesaplanır?

Deniz Taksi ücret tarifesi UKOME tarafından belirlenmektedir. Deniz Taksi hizmet bedeli açılış ücreti 40 TL ve mil başına 25 TL şeklinde hesaplanmaktadır.

İskeleler arası tahmini ücretler için "Ücretler" sayfasını inceleyebilirsiniz.

11. Deniz Taksi tarifesindeki ücretler yolcu sayısına göre değişmekte midir?

Ücret tarifesi yolcu sayısına bağlı değildir. Her bir Deniz Taksi 10 yolcu kapasitelidir ve sadece size ve konuklarınıza özeldir.

12. Ödeme seçenekleri nelerdir?

Hizmet bedeli Deniz Taksi'de nakit veya kredi kartı ile ödenebilir. Ödemeye mahsuben kasa fişi verilmektedir.

Gecikme ve İptal

13. Deniz Taksi rezervasyonumu iptal edebilir miyim?

Deniz Taksi rezervasyon iptalleri kış sezonunda hizmet saatinden 1 saat, yaz sezonda ise 2 saat önce 444 44 98 numaralı 7/24 Deniz Taksi Çağrı Merkezi aracılığıyla yapabilirsiniz. Bu zaman zarfında yapılmayan iptaller için 65 TL iptal ücreti alınmaktadır.

14. Rezervasyon saatinde iskelede hazır bulunamazsam Deniz Taksi'yi bekletebilir miyim?

Yolcuların geç kalması durumunda, Deniz Taksi 5 dakika ücretsiz olarak bekler. 5 dakikadan uzun beklemeler kiralama tarifesine tabidir. Bekleme ücreti hizmet bitiminde toplam hizmet bedeliyle birlikte alınır.

Geç kalınacağı bilgisi 444 44 98 numaralı 7/24 Deniz Taksi Çağrı Merkezi ile paylaşılmalıdır.

Güvenlik ve Yolculuk Sigortası

15. Deniz Taksiler'de hangi güvenlik önlemleri mevcuttur?

Deniz Taksiler batmayı önleyen malzemeden üretilmiştir. Deniz Taksi, yolcuların memnuniyeti, emniyeti ve güvenliği için gerekli olan tüm donanım ve altyapıya sahiptir. Deniz Taksi'de acil durumlarda kullanılmak üzere yangın söndürme cihazları, her koltuğun altında can yelekleri ve acil durumları saptamakta yararlanılacak kameralar ve donanım mevcuttur. Acil durumlarda bakım merkezi ve emniyet güçleriyle otomatik iletişim kurulmaktadır.

16. Deniz Taksi'yi kullanan yolcuların seyahat sigortası var mıdır?

Deniz Taksi yolcuları, Deniz Taksi veya hizmet noktalarında meydana gelebilecek her türlü kazaya karşı Medline Acil Sağlık Güvencesi ile korunmaktadır. Ayrıca, Deniz Taksi'ye binen tüm yolcular ve tazminat hakları uluslararası geçerliliği olan "Shipowners P&I sigortası" ile güvence altına alınmıştır.

Diğer Hizmetler

17. Özel gezi ya da ulaşım hizmeti için Deniz Taksi kiralayabilir miyim?

444 44 98 numaralı 7/24 Deniz Taksi rezervasyon ve çağrı hattını arayıp Deniz Taksi kiralama talebinde bulunabilirsiniz. Kiralama talebinize, hizmet almak istediğiniz tarih ve saat Operasyon Merkezi tarafından değerlendirilerek cevap verilecektir.

18. Deniz Taksi ile günlük personel taşımacılığı hizmeti alabilir miyim?

Deniz Taksi ile, haftanın belirleyeceğiniz gün ve saatlerinde, İstanbul Boğazı ve Adalar'da dilediğiniz iskeleler arasında, köprü ve şehiriçi trafiğine takılmadan dakik, hızlı ve konforlu personel taşımacılığı sağlayabilir, verimli bir iş gününe zaman kaybı ve trafik stresi yaşamadan başlayabilirsiniz.

» Kurumsal servis taşımacılığı ve işbirliği seçenekleri hakkında daha fazla bilgi için pazarlama@teknomar.com adresinden irtibata geçiniz.

Diğer

19. Deniz Taksi mürettebatının, yabancı yolcularla iletişim sağlamak için dil bilgisi var mıdır?

Deniz Taksi hizmetini kullanacak yabancı yolcularımız ile iletişim 7/24 Deniz Taksi rezervasyon ve çağrı hattı aracılığıyla sağlanmaktadır.

20. Deniz Taksiler'de yolculara ayrdımcı olacak hostes var mıdır?

Her bir Deniz Taksi'de kaptanın yanı sıra yolculara iniş-binişlerde ve Deniz Taksi içinde yardımcı olmak üzere lisanslı gemici personel çalışmaktadır.

21. Deniz Taksi ile, benzer hizmet sağlayan diğer kurum ve bireyler arasında bir bağ var mıdır?

İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş.'nin 13.03.2008 tarihli "İskelelerin Deniz Ulaşım Hizmetleri İçin Kullanılması İşi" sözleşmesinin İstanbul Şehir Hatları Turizm San. Tic. A.Ş. ile 15.02.2011 tarihinde yapılan "Devir Protokolü" ile İstanbul Boğazı ve Adalar hattında "deniz taksi" hizmetini veren tek yetkili firma Teknomar Denizcilik ve Deniz Araçları İşletme A.Ş.'dir. "Deniz Taksi" adını kullanarak İstanbul Boğazı ve Adalar'da lisanssız ve hiçbir denetime tabi olmadan faaliyet gösteren diğer firma ve bireylerin Teknomar Denizcilik ve Deniz Araçları İşletme A.Ş. ile hiçbir bağı yoktur.

22. Deniz Taksi ile ilgili istek veya şikayetlerimi nasıl bildirebilirim?

Şikayet ve dileklerinizi, 7/24 Deniz Taksi rezervasyon ve çağrı hattını arayarak veya info@deniztaksi.com.tr adresinden, (eğer Deniz Taksi kullanımınız ile ilgiliyse) rezervasyon numarası ve iletişim bilgilerinizi bırakarak bildirebilirsiniz.

İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş.'nin 13.03.2008 tarihli "İskelelerin Deniz Ulaşım Hizmetleri İçin Kullanılması İşi" sözleşmesinin İstanbul Şehir Hatları Turizm San. Tic. A.Ş. ile 15.02.2011 tarihinde yapılan "Devir Protokolü" ile İstanbul Boğazı ve Adalar hattında "deniz taksi" hizmetini veren tek yetkili firma Teknomar Denizcilik ve Deniz Araçları İşletme A.Ş.'dir.