Sıkça Sorulanlar
Deniz Taksiler 10 yolcu kapasitelidir. Daha özel ve konforlu bir yolculuk için yolcu salonu kaptan köşkünden bağımsızdır.
Deniz Taksi 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Deniz Taksi, 27 adet Şehir Hattı İskelesi'nin yanısıra İstanbul Boğazı ve Adalar'daki bütün iskelelere, iskelesi olan otel, restaurant, eğlence mekanlarına ve izne tabi olmak üzere özel mülklere hizmet vermektedir. Başlıca iskele ve hizmet noktaları hakkında daha fazla bilgi için "İskeleler" sayfasını inceleyiniz.
Deniz Taksi ile, 7/24 istediğiniz iskeleden, iskelesi olan bütün otel, restaurant ve eğlence mekanlarına trafiğe takılmadan deniz yolu ile gidebilir, istediğiniz saatte geri dönebilirsiniz.
Deniz Taksi sadece İstanbul Boğazı ve Adalar kapsamındaki iskelelere hizmet vermektedir.
444 44 498 numaralı 7/24 Deniz Taksi Rezervasyon ve Çağrı Hattı'nı arayarak Deniz Taksi çağırabilirsiniz. Rezervasyon alımı sırasında hizmet alınmak istenen kalkış ve varış iskeleleri, tarih, saat ve iletişim bilgilerini belirterek anlık veya ileri tarihli rezervasyon alabilirsiniz.
Anlık Deniz Taksi çağırabileceğiniz gibi istediğiniz ileri bir tarih ve saat için de Deniz Taksi rezervasyonu yaptırabilirsiniz.
444 44 498 numaralı 7/24 Deniz Taksi Rezervasyon ve Çağrı Hattı arayarak Deniz Taksi çağırabilirsiniz. Deniz Taksiler'in coğrafi konumları ve durumları çağrı merkezimiz tarafından anlık olarak izlenmektedir. Çağrı merkezimizi aradığınızda binmek istediğiniz iskeleye en yakın olan boş Deniz Taksi belirlenerek sizin için görevlendirilmektedir.
Rezervasyon talebiniz sırasında e-posta adresinizi belirterek, Deniz Taksi rezervasyonunuzun ayrıntılarını ve pratik bilgileri içeren rezervasyon onayını e-posta olarak alabilirsiniz.
Deniz Taksi ücret tarifesi UKOME tarafından belirlenmektedir. Deniz Taksi hizmet bedeli açılış ücreti 40 TL ve mil başına 25 TL şeklinde hesaplanmaktadır.
İskeleler arası tahmini ücretler için "Ücretler" sayfasını inceleyebilirsiniz.
Ücret tarifesi yolcu sayısına bağlı değildir. Her bir Deniz Taksi 10 yolcu kapasitelidir ve sadece size ve konuklarınıza özeldir.
Hizmet bedeli Deniz Taksi'de nakit veya kredi kartı ile ödenebilir. Ödemeye mahsuben kasa fişi verilmektedir.
Deniz Taksi rezervasyon iptalleri kış sezonunda hizmet saatinden 1 saat, yaz sezonda ise 2 saat önce 444 44 98 numaralı 7/24 Deniz Taksi Çağrı Merkezi aracılığıyla yapabilirsiniz. Bu zaman zarfında yapılmayan iptaller için 65 TL iptal ücreti alınmaktadır.
Yolcuların geç kalması durumunda, Deniz Taksi 5 dakika ücretsiz olarak bekler. 5 dakikadan uzun beklemeler kiralama tarifesine tabidir. Bekleme ücreti hizmet bitiminde toplam hizmet bedeliyle birlikte alınır.
Geç kalınacağı bilgisi 444 44 98 numaralı 7/24 Deniz Taksi Çağrı Merkezi ile paylaşılmalıdır.
Deniz Taksiler batmayı önleyen malzemeden üretilmiştir. Deniz Taksi, yolcuların memnuniyeti, emniyeti ve güvenliği için gerekli olan tüm donanım ve altyapıya sahiptir. Deniz Taksi'de acil durumlarda kullanılmak üzere yangın söndürme cihazları, her koltuğun altında can yelekleri ve acil durumları saptamakta yararlanılacak kameralar ve donanım mevcuttur. Acil durumlarda bakım merkezi ve emniyet güçleriyle otomatik iletişim kurulmaktadır.
Deniz Taksi yolcuları, Deniz Taksi veya hizmet noktalarında meydana gelebilecek her türlü kazaya karşı Medline Acil Sağlık Güvencesi ile korunmaktadır. Ayrıca, Deniz Taksi'ye binen tüm yolcular ve tazminat hakları uluslararası geçerliliği olan "Shipowners P&I sigortası" ile güvence altına alınmıştır.
444 44 98 numaralı 7/24 Deniz Taksi rezervasyon ve çağrı hattını arayıp Deniz Taksi kiralama talebinde bulunabilirsiniz. Kiralama talebinize, hizmet almak istediğiniz tarih ve saat Operasyon Merkezi tarafından değerlendirilerek cevap verilecektir.
Deniz Taksi ile, haftanın belirleyeceğiniz gün ve saatlerinde, İstanbul Boğazı ve Adalar'da dilediğiniz iskeleler arasında, köprü ve şehiriçi trafiğine takılmadan dakik, hızlı ve konforlu personel taşımacılığı sağlayabilir, verimli bir iş gününe zaman kaybı ve trafik stresi yaşamadan başlayabilirsiniz.
Deniz Taksi hizmetini kullanacak yabancı yolcularımız ile iletişim 7/24 Deniz Taksi rezervasyon ve çağrı hattı aracılığıyla sağlanmaktadır.
Her bir Deniz Taksi'de kaptanın yanı sıra yolculara iniş-binişlerde ve Deniz Taksi içinde yardımcı olmak üzere lisanslı gemici personel çalışmaktadır.
İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş.'nin 13.03.2008 tarihli "İskelelerin Deniz Ulaşım Hizmetleri İçin Kullanılması İşi" sözleşmesinin İstanbul Şehir Hatları Turizm San. Tic. A.Ş. ile 15.02.2011 tarihinde yapılan "Devir Protokolü" ile İstanbul Boğazı ve Adalar hattında "deniz taksi" hizmetini veren tek yetkili firma Teknomar Denizcilik ve Deniz Araçları İşletme A.Ş.'dir. "Deniz Taksi" adını kullanarak İstanbul Boğazı ve Adalar'da lisanssız ve hiçbir denetime tabi olmadan faaliyet gösteren diğer firma ve bireylerin Teknomar Denizcilik ve Deniz Araçları İşletme A.Ş. ile hiçbir bağı yoktur.
Şikayet ve dileklerinizi, 7/24 Deniz Taksi rezervasyon ve çağrı hattını arayarak veya info@deniztaksi.com.tr adresinden, (eğer Deniz Taksi kullanımınız ile ilgiliyse) rezervasyon numarası ve iletişim bilgilerinizi bırakarak bildirebilirsiniz.
İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş.'nin 13.03.2008 tarihli "İskelelerin Deniz Ulaşım Hizmetleri İçin Kullanılması İşi" sözleşmesinin İstanbul Şehir Hatları Turizm San. Tic. A.Ş. ile 15.02.2011 tarihinde yapılan "Devir Protokolü" ile İstanbul Boğazı ve Adalar hattında "deniz taksi" hizmetini veren tek yetkili firma Teknomar Denizcilik ve Deniz Araçları İşletme A.Ş.'dir.